Gå till innehåll Hoppa till snabblänkar Gå till nyhetsarkiv Gå till Om webbplatsen Gå till söksida Gå till kontaktsida

Expeditionen och digital support

Via vår expedition och digitala support kan du få hjälp med följande ärenden.

Expedition

Intyg, avbrott av studier samt hjälp med uppgifter som du behöver i samband med din CSN-ansökan.

Digital support

Frågor om inloggningsuppgifter, Office 365, Teams samt tekniskt stöd vid ansökan till utbildning och CSN.

Chatta med en administratör

På torsdagar kl 10:00–12:00 kan du chatta med en administratör.

OBS! Chattikonen är endast synlig nere i högra hörnet under ovanstående tid på vår webbplats och i vår kurskatalog på alvis.se

Expeditionens ordinarie besökstider

Följande tre dagar har vi drop-in och då kan man komma och få hjälp i expeditionen utan att behöva boka en tid.
Måndagar kl 13:00–15:00
Onsdagar kl 11:00–12:00
Torsdagar kl 10:00–12:00

Boka en tid med expeditionen

På onsdagar klockan 10:00–11:00 tar vi endast emot bokade besök.
Boka en tid med expeditionen via bokningskalendern (Microsoft Bookings)

Expeditionens telefontider

Telefon: 0176-715 75

Måndag kl 13.00–15.00
Onsdag kl 10.00–12.00
Torsdag kl 10.00–12.00

Digital support

Övrig tid går det bra att boka digital support direkt via Mohannad Saleh: 
mohannad.saleh@norrtalje.se eller telefonnummer 0176-710 36

Postadress, telefon och e-post

Norrtälje vuxenutbildning 
Box 803
761 28 Norrtälje
Telefon: 0176-715 75
E-post: vux@norrtalje.se

Besöksadress:

Astrid Lindgrens gata 2 B, 761 46 Norrtälje
Hitta till oss

Senast ändrad: 2024-04-10