Expeditionen och digital support
Via vår expedition och digitala support kan du få hjälp med följande ärenden.
Expedition
Intyg, avbrott av studier samt hjälp med uppgifter som du behöver i samband med din CSN-ansökan.
Digital support
Frågor om inloggningsuppgifter, Office 365, Teams samt tekniskt stöd vid ansökan till utbildning och CSN.
Chatta med en administratör
På torsdagar kl 10:00–12:00 kan du chatta med en administratör.
OBS! Chattikonen är endast synlig nere i högra hörnet under ovanstående tid på vår webbplats och i vår kurskatalog på alvis.se
Expeditionens ordinarie besökstider
Följande tre dagar har vi drop-in och då kan man komma och få hjälp i expeditionen utan att behöva boka en tid.
Måndagar kl 13:00–15:00
Onsdagar kl 11:00–12:00
Torsdagar kl 10:00–12:00
Boka en tid med expeditionen
På onsdagar klockan 10:00–11:00 tar vi endast emot bokade besök.
Boka en tid med expeditionen via bokningskalendern (Microsoft Bookings)
Expeditionens telefontider
Telefon: 0176-715 75
Måndag kl 13.00–15.00
Onsdag kl 10.00–12.00
Torsdag kl 10.00–12.00
Digital support
Övrig tid går det bra att boka digital support direkt via Mohannad Saleh:
mohannad.saleh@norrtalje.se eller telefonnummer 0176-710 36
Postadress, telefon och e-post
Norrtälje vuxenutbildning
Box 803
761 28 Norrtälje
Telefon: 0176-715 75
E-post: vux@norrtalje.se
Besöksadress:
Astrid Lindgrens gata 2 B, 761 46 Norrtälje
Hitta till oss